Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

Nha trang

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

22 Juli 2012 | Vietnam, Nha Trang

dag 15 Nha trang

Vandaag hebben we onze tweede rustdag ingelast omdat we de meeste voor ons interresante bezienswaardigheden in Nha trang al hebben gezien.
We raken gelukkig ook weer een beetje meer uitgerust omdat we ons tempo een beetje omlaag hebben geschroefd.
We waren voor het eerst te laat op het strand (09.30)om nog een strandbed van het Novotel te bemachtigen,maar niet getreurd  3 meter verder staan dezelfde bedjes opgesteld die je kan huren voor 30.000 dong(1,25 euro) per dag.
De kinderen hebben we weer gedumpt bij de opblaastoestellen en die zijn ook gelijk weer onder de pannen.
De lunch hebben we dit keer lekker gezond genomen en wel bij de Kentucky fried chicken,waar Finley een lekkere verkoudheid heeft opgelopen door de ijskoude airco die daar stond te blazen.
Aan het eind van de middag bij het ophalen van de kinderen kwamen we een zwerfjongentje tegen die niet kon praten en liep te bedelen om iets te eten te kunnen kopen(maakte handgebaren dat hij honger had).
Door onze eerdere ervaringen met bedelaars zijn we toch wel een beetje afgestompt voor dit soort zaken.
Maar na een tijdje dit jongentje te hebben geobserveerd (hij zat een beetje meewarig naar de spelende kinderen in de zee te staren,dat was een klote gezicht)krijgen wij toch wel weer medelijden en hebben we hem toch nog wel wat geld toegestopt,toch blijf je een beetje het gevoel houden dat hij op pad word gestuurd om te bedelen,maar ja we hebben in ieder geval ons schuldgevoel een klein beetje afgekocht.
In de avond zijn we verder gegaan met het eten van fastfood in de vorm van italiaans, de keuze van het restaurant was dit keer een goede en we hebben twee heerlijke pizza's met zijn vieren zitten wegsmikkellen(we eten nou eenmaal niet zoveel dus twee was meer dan genoeg).
Op de terugweg nog even langs de goedkope laundry en jahoor we misten twee broekjes van mama en Saphira maar we hadden er wel een oude vrouwen onderbroek en een heel mooi(ahum) geruit overhemd voor in de plaats,dat krijg je met dat cheap ass gedoe van ons.
Jammer maar helaas,dus terug naar het hotel om alvast uit te checken,omdat we morgen vroeg vertrekken naar Mui ne,bij het uitchecken hadden we nog een mazzeltje omdat ze vergaten om de airport pick-up van 26 euro af te rekenen.
Inmiddels was het alweer 20.30 dus tijd om naar bed te gaan en het reisverslag verder uit te werken.