Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

Nha trang

Door: roos en bianca

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

19 Juli 2012 | Vietnam, Nha Trang

dag 12 Nha trang

Vandaag hebben we op aandringen van papa lekker uitgeslapen tot 07.15 en ons daarna helemaal vol zitten proppen bij het ontbijt.
Ons uitstapje dat we hadden gepland ging naar Po nagar een hindoeistische tempel in de stijl die we al eerder hadden gezien in Hoi-an.
Het complex was maar een paar kilometer verwijderd van ons hotel dus we konden gewoon in de taxi's stappen die voor ons hotel al klaar staan voor de gasten van het hotel.
De rit duurde maar een minuut of tien en was ook maar een paar euro.
Gelukkig hadden we geen prive taxi gehuurd deze keer anders waren we waarschijnlijk wel weer opgelicht voor dat kleine stukje rijden.
Aangekomen bij het complex was het al een drukte van jewelste doordat we later dan normaal vertrokken waren.
Na de entree van 2 euro pp te hebben betaald hebben we ons tussen de mensenmassa begeven en konden we toch nog vrij relaxed de site bezichtigen.
Het was toch weer trap op trap af maar het was gelukkig een vrij kleine site dus dat was wel te doen.
De bouwstijl van de site was inderdaad identiek aan die van de site die we al in Hoi an hadden bezichtigd en hadden we dus al vrij snel gezien.
Buiten het complex was nog een markt met allerlei prullaria waar we onze portemonnee nog even flink hebben laten leegschudden.
Inmiddels was het alweer tijd voor de lunch en hierna door naar het water-arcadepark aan het begin van de boulevard.
Na de entree te hebben betaald kwamen we erachter dat dit park sinds 1923 niet meer was schoongemaakt of onderhouden en om te voorkomen dat we mond en klauwzeer of scheurbuik zouden oplopen zijn we na een rondje lopen gelijk weer naar buiten gegaan.
De kids hebben we toen maar gedumpt op het strand waar in de zee allerlei opblaasbare speeltoestellen en glijbanen lagen(2 euro pp voor heel de dag)
en hierna hebben wij ze om 17.30 uit de zee moeten sleuren omdat ze met een aantal nederlandse kinderen aan het spelen waren op de speeltoestellen.
Nadat papa nog even ruzie had gezocht met een stelletje Vietnamese idioten die met waterscooters dwars door de spelende kinderen in de zee aan het scheuren waren zijn we gaan douchen en een hapje wezen eten.
Na de was te hebben opgehaald(gewassen en gestreken voor 1 euro per kilo)
terug naar het hotel om lekker te gaan slapen.

• 19 Juli 2012 - 15:00

Sophie:

Wederom weer prachtige foto's heel mooi om te zien en wat zullen jullie een hoop al gezien hebben.
    Het weer is er ook lekker, beter dan hier, of het regent, of de zon schijnt eventjes ( het lijkt wel herfst ) dus nog ff genieten van jullie vakantie.
    De kids een dikke knuffel van mij.
    Sophie

• 22 Juli 2012 - 05:24

Bianca:

Leuke foto's en verslag weer! :)