bijna zover - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu bijna zover - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

bijna zover

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

16 April 2009 | Nederland, Rotterdam

Nog een paar dagen en dan is het zover, op naar Cambodja! We zijn allemaal op van de zenuwen maar dat hoort er bij.Het is toch wel weer spannend.We weten totaal niet wat we kunnen verwachten is toch net weer iets anders wat we gewend zijn.Ik probeer dit dagboek van onze reis bij te houden,om te laten zien dat je ook met kinderen kan reizen. Ik krijg altijd de dezelfde vragen"waar begin je aan met kinderen","worden ze niet ziek".Dus als je het leuk vind om ons te volgen...Ons volgende berichtje komt uit Cambodja!

• 19 April 2009 - 10:35

Ralph:

Heel veel plezier ! Ik ga jullie weblog zeker volgen.

• 19 April 2009 - 15:56

Selma:

Heel veel plezier en geniet er maar lekker van.

• 19 April 2009 - 17:44

Telly, Manja & Robin:

Heel veel plezier en we zullen jullie site zeker in de gaten houden we zijn wel benieuwd naar wat jullie daar allemaal beleven.

Groetjes

• 20 April 2009 - 05:06

Angelique:

wat een leuk idee van jullie en gewoon niks verteld tegen me ....
    ik ga jullie site ook zeker in de gaten houden
    en een goede reis vandaag
    veel liefs

• 20 April 2009 - 07:44

Esther:

GENIET ERVAN!!!
    XE

• 20 April 2009 - 13:52

Laila:

Ik ga het zeker volgen en hoop dat jullie een hele leuke vacantie hebben!

• 20 April 2009 - 16:19

Leslie:

jaja. nu is het zover jullie zitten in het vliegtuig!, geen flauw idee hoelang jullie moeten vliegen zal nog wel heel lang zijn.
    Ik mis jullie nu al, niet normaal!
    Maak er een leuke en lekkere vakantie van, niet te bruin worden dus.
    En wel ff wennen aan het tijdverschil zeker!

Veel plezier!

• 20 April 2009 - 16:35

Leslie:

Ik mis jullie nu al, niet normaal!
    Maak er een leuke en lekkere vakantie van, niet te bruin worden dus.
    En wel ff wennen aan het tijdverschil zeker!

Veel plezier!

• 20 April 2009 - 18:18

Mirella:

He buuf,

Als je dit leest...Welkom in Cambodja!
    Is de reis en beetje goed verlopen?
    Heel veel plezier en wel proberen te schrijven he!

Groetjes aan allemaal!
    Mirel

ps: nee er is nog geen baby!
    :-)

• 20 April 2009 - 19:11

Opa&Oma:

Heel veel plezier en we gaan alles volgen en een goede reis.

• 21 April 2009 - 09:35

Claudia :

Zo hé hé, eindelijk gevonden.
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Roos, ik las net op jouw hyves dat het daar regent, had je maar thuis moeten blijven want hier is het schitterend weer hahaha
    Heeeeeeeeeeel veel plezier daar met zn viertjes, geniet ervan, en ik hoop updates van jullie te lezen.

Groetjes van de Korpies.

• 21 April 2009 - 23:02

Zusje!:

Hee lieverdjes,
    Héél fijn dat de reis goed verlopen is!! Nu genieten van jullie mooie uitdaging!! We zijn erg benieuwd naar jullie eerste verhalen. We houden jullie in de gaten!! We missen jullie nu al, maar zo is het wel erg fijn!! Hier alles prima! Kusjes Mirel, Mars en dikke knuffel van Giovanni!!!!!