Dag 25 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

Dag 25

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

26 Augustus 2014 | Indonesië, Sanur

Omdat mama niet meer kon slapen door het gejengel van de moskee was zij vandaag onze wekker.Nadat we de koffers verder ingepakt hebben,gaan we naar het ontbijt.Voordat we gaan,moeten we eerst nog onze huiskat voor de laatste keer eten gegeven(bacon van het ontbijt).Een jong rood katje die al mauwend ons huisje in en uit loopt.Na het ontbijt gaan we uitchecken en onze rekening betalen en die blijkt maar de helft te zijn van wat we eigenlijk hadden moeten betalen,dus zijn we gauw met stille tromp vertrokken.Finley en Saphira gaan met de paard en wagen.Roos en Bianca gaan lopend naar de pier,omdat Bianca het zielig vindt voor de paardjes.De paardjes zien er over het algemeen goed en verzorgt uit(we hebben erger gezien).Bij de pier onze tickets opgehaald,nog wat drinken genomen en naar de boot gelopen.De eerste stop was Gili air en de tweede stop was Lombok hier moesten mensen in en uitstappen.Na 2 uur kwamen we aan op Bali(Pandang Bai).Nadat we onze koffers hadden liepen we de pier op,op zoek naar een taxi.We hadden eigenlijk een gratis transfer,zit bij je bootticket inbegrepen,maar omdat we geen zin hadden om bij elk hotel te stoppen hebben we zelf een taxi genomen.Na een uur rijden kwamen we aan in Sanur,het was ondertussen alweer half 3,dus we waren alweer een hele dag onderweg.
Als we ingecheckt hebben lopen we naar onze kamers,maar die vallen een beetje tegen.We snappen nu waarom we gelijk moesten betalen. Onze spullen neergelegd en een restaurant gezocht om nog even iets te eten.Aan het strand loopt een weg met restaurantjes en winkeltjes.Bij een van de restaurantjes snel een soepje naar binnen gewerkt,om nog even op het strand te kunnen liggen.Na het avondeten,zijn we naar Hardy's gelopen.Hardy's is een groot warenhuis waar ze allemaal de dezelfde spullen hebben als buiten in de winkeltjes,alleen hier is het het een vaste prijs dus hoef je niet te onderhandelen.Na wat gekocht te hebben zijn we terug gelopen naar onze hotel.Naar onze kamer die naar schimmel ruikt.