Dag 17 - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

Dag 17

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

18 Augustus 2014 | Indonesië, Candidasa

Omdat het gisteren een geslaagd dagje was,gaan we vandaag gewoon weer naar White Sand beach.Maar voordat we gaan,gaat Roos eerst naar de man waar we de boottickets hebben gekocht.Hij heeft vannacht slecht geslapen door die boot die zaterdag is gezonken bij Lombok.De man heeft gelijk de maatschappij van de boot gebeld en er zijn zwemvesten aanwezig(Roos weer gerustgesteld).Als we in de taxi zitten,beginnen dezelfde vragen weer,die we steeds horen als we met de taxi gaan.Waar komt u vandaan?Hoelang blijft u hier?Wat gaat u morgen doen?Kan u voor een goede prijs rondbrengen.Nadat we alle vragen netjes voor de zoveelste keer beantwoord te hebben,stopt de chauffeur nog even bij een groep apen.Daarna reden we verder naar White Sand beach.Als we afgesproken hebben dat hij ons om half 4 weer op komt halen,lopen we het strand op.We gaan vandaag bij een ander restaurantje liggen.Omdat er hoge golven zijn,hebben Finley en Saphira een body board gehuurd(1.50 euro voor heel de dag).Dus ze hebben zich lekker in de zee vermaakt.Er komen ook steeds vrouwtjes langs je stoel voor massage,Saphira vindt dat heerlijk,dus voor 2 eurries kreeg ze een hele massage van top tot teen.Na onze dagelijkse noodlesoep heeft Saphira nog even sterk onderhandeld met een vrouwtje over 2 broeken,en het is haar gelukt voor een mooi prijsje (mama vindt het zielig dus laat het aan Saphira over)heeft ze 2 broeken.Om half 4 werden we weer netjes op gehaald.Even boodschappies gedaan bij de plaatselijke supermarkt en toen naar het hotel.Vanavond hebben we weer lekker in ons reggae restaurantje gegeten.