naar huis - Reisverslag uit Bombay, India van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu naar huis - Reisverslag uit Bombay, India van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

naar huis

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

09 Mei 2015 | India, Bombay

Vanochtend om 2 uur worden we wakker van 5 alarms en een wake-up call.Beetje overdreven haha,maar we waren bang dat we niet wakker zouden worden.Om half 3 zitten we in de taxi op weg naar de luchthaven.Ze zeggen over Mumbai "de stad die niet slaapt"en inderdaad er lopen nog zoveel mensen op straat.In de taxi kijken we voor de laatste keer naar de straten van Mumbai,waar we veel mensen op straat zien slapen,ze slapen op de stoep,op bankjes maar ook kinderen die gewoon op een kleedje liggen te slapen.We zien honden bij het vuil eten,en ratten over de stoepen rennen(mama kreeg weer een aanval),we nemen starend afscheid van India.Bij het vliegveld doen we de standaard dingen(inchecken,douane enz.)nemen wat drinken en maken onze laatste roepies op in een souvernierswinkeltje.De vlucht naar Istanbul hebben we niet meegemaakt omdat we heel de vlucht hebben geslapen.Nadat we in Istanbul even een turks broodje naar binnen hebben gewerkt,kunnen we weer boarden naar Amsterdam(hebben nu wel even genoeg vliegtuigen gezien).Onze reis zit er weer op,we hebben het super gehad in India!!