Flea-market - Reisverslag uit Bombay, India van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu Flea-market - Reisverslag uit Bombay, India van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

Flea-market

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

06 Mei 2015 | India, Bombay

Op woensdag is er Flea-market in Anjuna,een markt waar veel toeristen komen.De laatste keer dat we in Goa waren hebben we deze markt ook bezocht.We vonden er toen weinig aan,alles op de toeristen gericht.Omdat we geen zin hebben om heel de dag op het strand te vertoeven,rijden we er toch maar even heen.Als we bij de markt aankomen zijn ze nog bezig met uitstallen,want we zijn een beetje vroeg.We lopen over de markt,waar je van alles kunt kopen zoals kleding,sieraden,tassen.Bianca en Saphira kunnen het natuurlijk niet laten om iets te gaan kopen(blijven vrouwen)en kopen wat kleurige broeken.Na een drankje hebben we het wel gezien en rijden met de scooters terug.We brengen onze scooters terug naar de meneer van de verhuur.Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer we hebben zo genoten van onze scooters(2 weken lang)we kunnen overal naar toe zonder van iemand afhankelijk te zijn.Omdat dit onze laatste dag in Goa is,moeten we vanmiddag op het strand afscheid nemen van Ravi en het andere personeel die 2 weken lang voor ons gezorgd heeft.Vanavond voor het laatst bij Xavier gegeten en daar ook afscheid moeten nemen van onze vaste ober en onze honden(die elke dag bij ons lagen en met ons meeliepen naar het hotel).Toen nog snel onze koffertjes pakken,en het is gelukt om ook onze aankopen erin te krijgen,door wat kleding achter te laten(weet mijn god niet wat onze koffers nu wegen).We zijn klaar voor Mumbai.