waterpark Spashdown - Reisverslag uit Bombay, India van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu waterpark Spashdown - Reisverslag uit Bombay, India van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

waterpark Spashdown

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

05 Mei 2015 | India, Bombay

Na het onbijt gaan de jongens even scooteren en de meiden gaan richting het zwembad.Als de jongens weer terug zijn,vertrekken we met de scooter naar het waterpark Splashdown.Wij vinden waterparken in Azie (Maleisie,Vietnam hebben we al meegemaakt)altijd wel wat hebben,dus pakken we deze ook maar mee.Splashdown is niet zo groot park maar wel netjes en schoon.Er zijn 3 grote glijbanen waar je vanaf kan met een opblaasband of matje,nog een klein zwembad en een zwembad met glijbanen voor de allerkleinsten.Het is niet druk in het park en omdat we de enige toeristen zijn hoeven we ook niet ver te zoeken naar Finley en Saphira we zien ze al van afstand.Als wij het een beetje zat beginnen te worden(na 3 uur)gaan we weer richting hotel.Als we op het strand komen,staat het personeel van Sam's al op ons te wachten.Het strand is helemaal verlaten en ze hebben niks te doen.Het seizoen is op zijn laatst,volgende maand begint het regenseizoen.Zo zijn al een heleboel beachshacks afgebroken.In november begint het seizoen weer,en dan wordt alles weer opgebouwd.s'Avonds genieten we weer van het eten,het Indiaase eten is zo lekker,blij dat Finley en Saphira ook van curry's houden.