Amsterdam-Goa - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu Amsterdam-Goa - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van roos en bianca korput - WaarBenJij.nu

Amsterdam-Goa

Blijf op de hoogte en volg roos en bianca

24 April 2015 | Nederland, Rotterdam

Om half 8 staan we allemaal klaar, en kunnen we eindelijk beginnen aan onze lange reis naar India. Opa en oma brengen ons naar Schiphol, in eerste instantie zouden we van Rotterdam airport vertrekken maar deze vlucht was helaas gecanceld. De volgende vlucht vanaf Rotterdam airport was voor ons qua tijd ongunstig, dan hadden we 10 uur moeten wachten op de luchthaven in Istanbul,dus toch maar een vlucht vanaf Schiphol genomen.Omdat we thuis al hadden ingecheckt,en we dit jaar alleen met handbagage reizen,kunnen we bij aankomst op Schiphol gelijk doorlopen naar de douane.Na een veel te duur broodje en wat te drinken lopen we naar de gate.Na 3.5 uur vliegen komen we aan in Istanbul. Op het vliegveld van Istanbul moeten we weer een paar uur wachten voordat we verder kunnen richting Mumbai. Na ongeveer 6 uur vliegen komen we eindelijk aan in Mumbai waar we weer moeten wachten(3 uur) voordat we kunnen doorvliegen naar onze eindbestemming Goa.De vlucht naar Dabolim(Goa) duurt maar een uurtje,maar daar hebben we allemaal niks van meegekregen omdat we voor het opstijgen alle 4 al in slaap waren gevallen.Na de landing kunnen we gelijk doorlopen naar buiten omdat we alleen handbagage hebben,dat scheelt weer wat tijd.Buiten zou onze taxichauffeur al klaar staan die wij via het hotel hadden geregeld,maar net zoals bij ons vorige bezoek aan Goa stond er wederom niemand met een bordje met onze naam,dus dan maar zelf een taxi regelen naar ons hotel in Baga.Na een ritje van een uur,wat eigenlijk zo voorbij was,omdat we heerlijk naar buiten hebben zitten kijken naar de dagelijkse dingen in de omgeving van Baga (incl. een auto ongeluk,auto lag 5 meter lager langs de weg) kwamen we dan eindelijk aan bij ons hotel. Nadat we alles op onze kamers hadden uitgestald hebben we onze zwemkleding aangetrokken en zijn we lekker op het strand gaan zitten(strand ligt op 50 meter van het hotel) bij een van de vele beachshacks waar we binnen een uurtje allemaal de kleur van een tomaat hadden aangenomen(temperatuur is behoorlijk hoog).Eind van de middag terug gelopen naar het hotel want Saphira wilde graag nog een duik in het zwembad nemen.Na een bijna warme douche(heel wat in India) zijn we lekker curry's gaan eten op het strand.Na het eten terug naar ons hotel om eindelijk in een echt bed te slapen.